Tuesday, February 1, 2011

Aku Fauzi : Awak Ali : Kamu Syahir : Dia ?


SMS masuk. Ajak lepak di Taiping. Masa tengah pusing saya rasa ada baiknya berjumpa dengan kaan-kawan. Saya tanya di mana? A Rahman Taiping jawabnya. Huh!! Terkesima. Dalam hati bengang pun ada. Seakan faham saya di'sms' semula, kopitiam area Doli katanya. Saya sedikit lega. SMS diterima sekali lagi. The Gate Cafe pilihan muktamat. Kali ini saya benar-benar lega. Bukan saya tak suka mamak, tapi di situ kurang memenuhi citarasa saya sebenarnya. Jam 9 lebih semua dah ada. Setahu saya hanya kami bertiga. Tidak diberitahu si dia ada bersama. Nama seanggun tuannya. Artis gila. Saya suka. Nak buat macam mana...layan sahaja. Hahaha (tiada maksud sebaliknya). Makanan dipesan. Setelah selesai semua, apa lagi mula menjamu selera. Ali mulakan tugasnya membuka bicara. Gembira benar dia maklum la sudah bergelar artis ni siapa yang tak suka kan? Dari pasar ke Taiping Sentral, semua orang suka. Jangan lupa kami bila sudah glamour. Di bawah ni ceritakan siapa kami semua.




No comments:

Post a Comment